fina lagom till jul

vi bor ju med wifi i vår hydda. men det funkar typ inte att lägga upp bilder, så blir lite tråkigt här. men ändå.
idag gjorde jag bland det obehagligaste jag gjort sen jag kom till indien - pedikyr. herregud hon skrubbade sönder mina fötter. nu är dem som två lena känsliga små babyrumpor så det var det värt. senare blir det manikyr och en dusch med kokosnötsolja vi köpt extremt billigt här. allt för att vakna fräscha och fina på julafton som ju blir någon slags fantastijulafton. våra julklappar till varann är ju köpta, jag måste bara slå in min i lite indiskt tidningspapper. vi ska börja julafton med yoga för att det var fantastiskt och så har vi bestämt oss för att äta veg sizzlar och gå på silence disco. god jul om vi inte hörs innan. puss


Kommentarer
Postat av: Elina

god jul!

2011-12-23 @ 12:24:17
URL: http://elinani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0