ingenting att skriva riktigt

det kunde inte varit mer rätt än att åka bort nu. det ska bli så jävla skönt. älskar att jag lärt mig njuta med åren. packar nu och inser hur lätt det känns, indien känns som att äsch, ta med lite lite för ingenting behövs riktigt. eller så får jag äta upp de orden. jaja. jag tänker iallafall packa lite njuta må bra göra som jag vill och jag ser så jävla positivt på min hemkomst sen också. våren är redan uppmålad i mitt huvud. jag kom in på filmmusik kvällskursen tillexempel. ska bli skönt att rensa tankarna och komma hem redo med massa energi. (herregud jag verkar vara fyrtio år gammal eller nått,men jag trivs och mår bra. iallafall) dricker koleramedicin just nu och laddar över bilder från kameran. gör plats för nytt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0