ohoo

jag är så stolt över mig själv. mycket litet för världen men mycket stort för mig att bara tro på mig själv. bestämde mig nämligen för att springa 5kilometer. det gjorde jag och hade orkat mer men fick skoskav. men är så jäkla stolt. jag har nog sprungit 5kilometer några gånger (nä, kanske aldrig utan att stanna) men aldrig riktigt vetat om det är så eller ej, dessutom har min inställning inte varit att jag kan. men jag kan och jag är jävligt bra. är så sjukt nöjd. kändes lite som ett litet delmål. nu fortsätter vi såhär. vill man någonting tillräckligt mycket så kan man. som cigaretter. herregud jag vill ju sluta jämt, har slutat så ofta att vänner slutat lyssna på det örat, men om man tänker på det har jag nog haft längre uppehåll än varit rökare. det här året tillexempel. är verkligen ingen rökare längre. och det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0