dra åt helvete vilken dag.

jag ÄLSKAR svtplay. om jag jobbade på svt, alltså det finns inte en arbetsplats jag skulle vara stoltare över. älskar att dem är nyttiga och nu att de gör värdefulla dokumentärer och ba embracar all slags kultur. det känns inte så pengadrivande. och den som är musikläggare(dem) får gärna ta mig som tjänare/följeslagare. idag fick de mig att tänka på: med risk för att låta jävligt töntig nu lycklig i det lilla ingen dag förgäves, varje dag är jävligt värdefull. åtminstone för någon. det pågår så mycket häftiga saker världen över och när man inte har möjlighet eller råd att resa så kan man åtminstone se det på film. eller vad sjutsiken öppnar man ögonen mer här hemma händer nog mer än man tror. och jag har nu två små filmideer som jag ska utveckla, tänkte GENOMFÖRA. redan imorgon tror jag. osvvvvv!!!!!!!!! alla böcker jag lånat idag. november the month of the vet inte? eller fan hela hösten är en enda projekt, upplysnings, praktisera, lära period. ps. människor är så jävla häftiga, allihopa vad alla gör vad alla känner vad som döljer sig bakom ytor alla som spränger fördomar allas fördomar som sprängs alla som gillar sitt te på sitt sätt alla som gör någonting för sig själva och upptäcker att de blir glada och ännu finare att göra något för någon annan och bli genuint glad. huh. jag är helt överröst av känslor just nu. alla måste måste måste läsa noveller av jonas khessim (stavning och mellannamn??), titta på salong betong serien på svt, äta linssoppa och titta på svtplays dokumentär livet under en dag. kanske slänger in en länk imorgon eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0