in a good place

sitter och andas in efter helgen. mer eftertänksam och lite klokare(kanske). fan det är två veckor kvar till indien. ofattbart! lyssnar på white stripes klarar knappt något band just nu. har hittat tre jag klarar av att lyssna på: skriet, samling och white stripes. sinnestämningen passar bäst så. på fredagen var vi på fotografiskafest som var mer en galleriöppning. jag och fanny gjorde iallafall det bästa av situationen och dansade lite afrikansk dans.. i övrigt har jag varit på min favoritsportaffär (lol) som äntligen öppnat i estocolmo. det var heaven, jag har även haft advokado i fejjan - känns rätt bra, badat fotbad, haft matkoma, gjort smoothies, fått somna till högläsning av sent i november med en värmekudde på magen i mensvärksyra, och promenerat seriöst hela staden för att äntligen komma fram till sockenplan, surdegsbröd och kaffe. slutligen är jag hemma. och jag har äntligen lite tid nu. för städ, lite packning och dylikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0