november

att strosa planlöst tidigt en onsdag med grizzly bear i öronen. låta mensvärken värka gå med fyra knoddar på nordiska museet och gå förbi vissa delar för att det är så tråkigt. dricka det äckligaste kaffet bara för att få i sig något när man struntar i morgonalarmet. visa ett barn lite uppskattning och märka att det är precis det som det barnet behöver för att den inte får kärlek hemma. och så mensvärk känsla. couscoussallad i matsäck -får jag gå tidigare idag? kan jag gå redan nu klockan 1? att plötsligt ha skitmycket tid. det är sällan jag vet inte hur man dödar tid, använder tid, jag vet bara att jag i vanliga fall inte har så mycket tid nej inte mycket fritid. but then again. vad skulle man ens göra av all tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0