2.0

hur ska jag kunna få ner i ord. jag har alltså fyllt tjugo utan förväntningar men lyckas ändå ha lite av allting. nämligen balans.
jag har råd att göra saker jag vill eller köpa saker jag vill. jag ligger och skrattar på ett träningsgolv med fanny mellan armhävningar. jag trivs hemma. jag tänker och funderar väldigt vettigt. jag tycker om mig själv. jag gör saker och har en bra inställning. jag får uppskattning. jag har världens bästa kompisar.
min födelsedag var precis som jag ville ha den. dagen innan var katastrof men jag börjar ana ett mönster, jag klarar inte av den pressen utan behöver att allt är lite lättsamt annars bryter jag ihop. men iallafall vaknade på min födelsedag och hade redan hunnit gråta ut mina sista nittonåriga tårar. var klar och mådde bra. min dag blev som jag vill att det här året ska bli. tack till alla vänner.
idag har jag druckit te och kaffe ur min nya muminmugg, funderat över vad jag vill nu och tänkt på hur vacker hösten är. har dessutom fått ett badmintonracket av en fin josefine. hade inte räknat med en enda present, och känner mig väldigt tacksam över de genomtänkta fina presenterna jag faktiskt fick. inte för att någon behövde ge, utan för att dem ville.
använde photobooth när vi kom hem från gårdagskvällens äventyr.

håller förresten på att spara ut håret under armarna. har fått nog av rakning, upptäckte att jag inte rakade mig för min egen skull utan trivs bättre MED hår och jag GILLAR hår. dessutom är det sorgligt att många barn idag inte vet om att vuxna kvinnor har hår under armarna och att det är naturligt.
sitter och läser lite om muminkaraktärerna och funderar på vem jag skulle vara. de är väldigt intressanta. gillar mumin.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh vad du är fin och jag saknar dig. Heja håret!

2011-10-13 @ 10:13:18
URL: http://comeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0