ain't no sunshine.

all ångest är borta. fan det är ju faktiskt fredag. och vilken fredag. min mobil dog, och jag gillar sånt, att bara vara utan tid uppfattning eller något att pilla på. att ingen kan nå en för en stund. det är nog nyttigt. jag gick till gymmet alltså efter jobbet och nu sitter jag hemma med en kopp te och mackor. tänkte titta på film. har bestämt mig för att titta på mycket film i oktober och november. två igår. darjeeling limited som var galet fint filmad och never let me go som bara gav mer ångest än jag hade igår från början. lyssnar på lite cat stevens och inser att mitt liv säkert liknar en medelålders barnlös egoist vissa kvällar. men det är ok! prövade förresten högklackade skor idag. det är fortfarande inte min grej, livsfarliga ju. men jaja. ha en så jävla fin kväll och helg och allting. imorgon inviger jag mitt badmintonracket, på kvällen går vi ut med josef som är på besök och söndag är oplanerad. en tvättid vore något. HELST VILL JAG GÅ PÅ BIO OCH SE EN DAG. eller åka och hälsa på dig hanna. puss

Kommentarer
Postat av: Elina

älskar att du har en blogg, älskar din blogg, älskar att du är så ärlig mot dig själv, älskar att du trots opositiva tillfällen är så positiv!



så du vet.

2011-10-14 @ 22:05:02
URL: http://elinani.blogg.se/
Postat av: Hanna

JA KOM HIT JAG SAKNAR DIG MASSVIS! Öland är fint och det är fortfarande rätt varmt. Tänk va. Komsi kom!

2011-10-16 @ 17:49:05
URL: http://comeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0