en dag

ligger helt utslagen i min soffa helt fylld av kärlek. till mina fantastiska vänner. vaknade med huvudvärk som botades av stinas fina kaffefrukost. vi hade en felicia på besök i soffan också. nu ligger jag i soffan med en filt och ska läsa ut en bok.
om ett tag ska jag och stina promenera intill stan och jag ska möta min mamma som förhoppningsvis bjuder sin panka dotter på middag.
men det jag egentligen menar eller nått är att jag älskar detta ständiga häng. att jag och vänner alltid hänger vi bara är. nästan jämt. det är det man vill uppnå. jag mår skitbra av en kollektivkänsla där alla får berätta om sina drömmar, planer, få kloka råd och få höra att allt alltid löser sig tillslut. någon speöar lite gitarr någon tipsar om en film vi planerar sleepovers med morotskakebak spelkvällar och göra egen sushi. vilken sjukt vacker höst alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0