helgen

alltså helger. världens bästa grej, att få så många timmar och ägna sig åt precis vad man vill. fredagskänslan var på topp och jag hann med koreansk restaurang, marie laveau, södrateatern cumbakväll, afrikansk dans, filmen catfish, lååång sconesfrulle, indientankar planering och snack. åså världens goaste sällskap.
och nu är jag påväg hem för att kolla på så mycket bättre tänkte jag, i all enkelhet med en kopp te. imorgon är det sovmorgon och stockholms filmfestival närmar sig med stormsteg. jag har bokat massor av film! det ska bli världens bästa november tänkte jag. varma bad varje dag, afrodans, core, te, vänner, lek med barn och en jädrans massa film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0