hope theres someone

det finns egentligen inget att säga man får bara skratta åt allt, slösa pengar, leva, knega och stanna upp - syna. lyssna på radio
äta nudlar
komma ihåg en serie
ta sig upp ur en skön säng varje morgon.

min kropp är utpumpad av träning det blir bara kallare för varje dag och jag hade glömt bort hur det känns hur det är att frysa men! jag har en ljuspunkt jag vet bara inte kan man bestämma sig för att vara lycklig bestämma sig att saker är bra? trots något tryck i bröstet när allt är bra.äsch vet inte ens vad jag babblar om någonstans.
jag slutar aldrig förvånas över hur olika vi är man utgår från att alla är och tänker som en själv sen blir mn vuxen sväljer och tänker en gång till tänker helvete är det verkligen sant kan det verkligen vara såhär.
jag kan ju ändå avsluta med att jag är kindoff glad över att vara jag och att dem jag umgås med (märk väl inte jobbarkompisar osv) är dem som de är.

såna här inlägg är anledningarna till varför jag inte ens borde ha en blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0