precis så

hello. ännu ett mormor inlägg på ingång. vet inte vad annars jag ska ha en blogg till nu när mitt husliga liv har påbörjats. en lördag dårå, med en segstartad morgon för att sen göra stan och träna. nu. lite velvet underground åsådär till städ varvat med rooibos. skön värk i benen och massor av energi. det är så en lördag ska vara. när jag är klar med alla småprojekt så ska jag se på lite serier(det är knappt så jag hinner det med mitt nya liv) haha herregud.
har tittat på resor på datorn efter att ha läst vagabond och är skitsugen på att åka till följande platser helst av allt:
beirut
köpenhamn
budapest
marrakesh
(såklart hela sydamerika men vi sparar det tills jag kan spanska. så om hundra år ungefär)
minns inte vad det var mer. men vi kan ju kalla det där för topp fyra.

ps. köpte ögonskuggor idag och blev utskrattad på ett snällt sätt när jag frågade om vad som menades med bas. har spenderat 300kr på smink alltså och det ser ut som om jag har två brutala blåmärken. eller eftersom det var en palett med bruna skuggor så kanske man kan likna det mer med en panda. men det matchar finfint med mitt blåmärke vid vänster tinning som jag fick när jag gick in i en lyktstolpe i onsdags.
jaja. okej.
börjar trivas mer och mer och ännu mer hemma hos mig men skulle ju helst bo såhär någonting:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0