set fire to the

sitter och lyssnar på empire state building låten och dricker kaffe. det är fredag. idag var det så kallt att jag började oroa mig lite - det var ju såhär kylig som jag minns vintern, men om det är hösten hur ÄR då vintern? får man vara rädd för vintern varje år? hur klarar vi oss. jag undrar egentligen det. men det går väl. jag har precis duschat varmt och jag har bestämt mig för att duscha varmt minst en gång varje dag under vintern. få upp kroppstemperaturen, det ska jag jobba med egentligen på alla sätt - te, sockor, lager på lager på lager, tofflor och ja sånt där. klarar vi en vinter klarar vi hur många som helst. såklart. & andra orosmoment: 1.mitt hår växer som ogräs 2.framtiden? 3.morgonrutiner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0