från tant jasse:

alltså. vet inte vad som har hänt mig, känner mig huslig/lantlig/gammal osv. igår hade jag en nykter utekväll som ändå slutade med att jag inte kom in trots tre veckor till tjugo och jag rullade hem. har lite åsikter om folks jävla kommentarer ständigt om att man festar nykter. stannar nästan hellre hemma. vaknade utvilad imorse. hade en jävligt lugn och skön morgon sen kom tone och vi körde en favorit i repris. snabb långpromenad.
när vi sa hejdå gick jag och handlade. fick lust att baka bröd. det var första gången den lusten kom och nu jäser degen till mitt första egenbakade bröd, eller snart bakade. köpte najsa pålägg och känner att det kommer bli en grym kväll. har duschat också med lavenderolja, lyssnat på radio och har tofflor på fossingarna. såhär borde varje söndag vara. jag trivs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0