jamen livet är väl en solskenshistoria rå.

hela dagen har varit som en lek. jag har lekt med barnen hela dagen. sen efter jobbet mötte jag upp josefine och spelade äntligen badminton på enskede rackethall efter massa tankar om hur roligt badminton är. och det var det. är nu sjukt peppad på klippkort och egna rackets. sen gick jag och josefine hem och när vi skiljdes åt (herregud vilken känsla förresten, från att alltid varit barnet som bott längst bort och aldrig nära en kompis så fick jag äntligen chansen att vinka av en kompis och ha typ precis lika långt hem. satte på arcade fire i lurarna och gick bland villorna. hittade några jag ville bo i.
är nu hemma och kan omöjligen diska för att min ena arm känns halvt amputerad.(men värt). gör nu nudlar och dricker oboy. känns ju skitbra, och imorgon är det fredag och jag ska få träffa tvillingarna, äta middag ute och spela pingis. ska fanimej vara fredagsfin inför det. och nästa helg är min helg.
20år hundra år efter alla andra. :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0