bara bajs

var ute och sprang idag och kände hur jävla mycket jag saknar det alltså inte träning för det har jag börjat med återigen, på gym och sådär. nej utan att springa (eller jogga, men springa låter bättre) att få vara ett med andetagen och utan tankar. springa helst på ojämnt underlag, det finns inget som rensar tankarna så bra som att bara hinna tänka var man ska göra av nästa fotsteg.
idag fick jag en kommentar som kändes konstig, det var väldigt främmande - jag har aldrig fattat hur mycket människor granskar en och det gör mig lite illa till mods att människor har sån koll och rättighet att kommentera andras kroppar. samtidigt, var det lite komplext för det peppad mig kanske givetvis ja åtminstone lite. främst blev jag generad och kunde inte ta emot drog ifrån. har mest tänkt på det idag. borde vara något slags jobbövertramp.




och nej jag tynar inte bort, jag gör förmodlingen tvärtom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0