skål då

ännu en produktiv söndag. nejmen, iallafall en söndag på det vis jag vill ha det. jag behöver inte flytta ut på landet för lugn och ro. men tillräckligt mycket vilja kan man faktiskt skapa sin egna dag. vaknade utvilade klockan 10 och har sedan dess tvättat, bakat valnötsbröd, storhandlat och nu gjort mat till firandet av felicia som fyller 21 (egentligen imorgon) men söndagar är ju lite bättre. Har gjort couscous, stekt grönsaksblandning och gjort myntasås med fetaost. samt skurit en bit valnötsbröd att lägga i födelsedagspåsen. haha. herregud. det här låter inte som jag.
men jag kunde inte mått bättre?
en läslördag liksom.
en finbiofredag.
och en produktivsöndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0