rädslor jag ska överkomma

hästar. jag ska pröva rida, det gick inte när jag skulle försöka när jag var typ 14år. att ta sig enda upp dit och sen faktiskt rida lite. ingen galopp, men ba utmana mig själv
hoppa fallskärm. när jag orkar prioritera den summan pengar ska jag hoppa
skidor. våga lära mig åka skidor. har aldrig ens stått på ett par, om inte ett par långfärds funkar.
hyra ut min lägenhet långtid. peppar peppar på att det kommer gå bra.
att lyckas, med formtoppning och spanska tillexempel. läskigt när man lyckas med mål man har.
prata med chefer och söka jobb
flirta - extrem rädsla som ska överkommas i år.
kanske är lite rädd för att tatuera mig? i shall overcome

h3h3h
sen är jag rädd för mörker utomhus när man är själv, men den rädslan tror jag är svårast att komma ifrån. men ska försöka sluta vara rädd i onödan.

Kommentarer
Postat av: tone

<3 :D

2012-04-16 @ 09:55:25
URL: http://tone.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0