en del lördagsbabbel

Vilken sjuhelvetes bra dygn jag har haft - efter jobbet igår så åkte jag och tone och spelade badminton. Det var väldigt roligt, speciellt vurpan jag gjorde på planen och vurpan tone gjorde när vi lämnade rackethallen. Tone bjöd sen på middag hemma hos mig. Det var nämligen hennes tur och eftersom hon bor way out landet och hade en sjuk pojkvän så blev det hos mig. Det var sjukt gott fick smaka de där omtalade hälsonudlarna haha. M kokosmjölk och lövbiff till det. Väldigt bra fredag. Och imorse då så vaknar jag vid åtta för att få lyssna live på christer i p3. Jag smsar in till programmet men de ringer upp och herreminje vad nervöst det blev jag babblade på om gröt och vet inte vad. Hemskt. Sen tog jag en morgonprommis och passade på att hämta mina nya clarks. Wii. Har köpstopp men det är ett undantag för dem var så billiga. Så sitter här nu med materiel lycka, lite endorfiner, och ba skön känsla över att få saker gjorda. Har slängt in en maskin tvätt också. Åså två koppar kaffe på det. Idag ska jag träna sen ut och äta med fanny. Hela min helg är precis som jag vill ha sen. Söndagen- nystartade frukostklubben till bakverket och sen åka till decathlon med julia för att köpa mig en bandyklubba och ett par shorts. På måndag börjar jag på innebandy och jag är så nervös så att jag nästan dör. Men jag är glad över att jag tar tag i saker jag vill göra. Det är så det ska vara jag har äntligen slutat sitta och vänta på livet. Å vilken klyscha nämen då avslutar vi det här med en hälsning från mitt kök och nina simone som vanligt då. Kram
Ps imorse var det kallt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0