En lista snodd av elina som jag arbetar mig igenom.


Dag 1 Tio saker du vill göra innan du dör
-Jag vill besöka alla platser jag drömmer om. Och det är bannemig många. Och då ska jag verkligen njuta av dem.
-Jag måste såklart lära mig spanska. Väl. Det sitter i själen liksom och det kommer, jag vet det.
-Jag ska bli riktigt jävla kär
-Och snurra ihop med att föda barn kanske
-Jag tror men vågar kanske inte men tror ändå att jag måste hoppa fallskärm hehe tänker på det redan nu!
-Jag ska lära mig åka skidor tror att jag äntligen har modet
-Utmana mig själv och mina rädslor.
-Inspirerad av elina: (iofs hela listan snodd från henne haha menmen) bo i en annan stad. Som blir som hemma dårå. Skulle den staden ligga i europa skulle det nog bli någon av följande: barcelona, lyon, köpenhamn eller budapest.
Annars? Buenos aires, rio, san fran och om man skulle våga: beirut.
-skaffa körkort. Inga praktiska skäl bara av tanken på känslan att få köra bilen på helst öde vägar och ha den mest kraftfulla musiken på. Du vet inte vart du ska eller hur långt borta det är. Bara åka. Någongång ska jag det. Därför är körkort nödvändigt.
-lära mig ett instrument någorlunda bra. Känns nästan pinsamt när man inte kan, för alla har ju möjligheten bara man vill och vem vill inte kunna bemästra ett instrument?
nu vart det tio tillslut. Skönt. Gillade den här listan den var utmanande men rolig så nu kör vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0