mfree tibet

det är sjukt hur livet kan vara så lätt ibland allting bara faller på plats ordnar sig ofta åt de bättre.
sen vänder det. allt blir en bombnedslag och man får andas tre gånger innan man orkar göra någonting för allting bara skiter sig ändå.
bara man inte glömmer bort sig själv och att det vänder igen och allt det värda bra väger tusengånger tyngre varenda skratt är värt alla dina gråtattacker. osv.
har ett nytt försenat nyårslöfte kan låta banalt men kommer för mig som är en sån jävla känslomänniska bli jättesvårt nämligen: om jag bestämmer mig för något och ja, planerar det så ska jag utföra/göra det oavsett hur jag känner mig. man kan inte alltid gå på känsla.
onsdag. vad skönt. vårdcentralen och sen göra vad jag vill. har äntligen sagt upp mig från jobbet. sista månaderna nu då. det känns ofantligt skönt.
nu när jag kör något slags nyktert liv i cirkus två månader så planerar jag helgerna för att kunna göra roliga saker ändå. i helgen blir det middagar, kickboxning, frukostklubben och promenader. förhoppningsvis är det litelite varmare då.
mina två förebilder i livet förresten: beyonce och bridget jones. Frågor på det? Haha. Kram
Och förresten mina två besattheter i musikvärlden since forever men mycket nu: nina simone och brian jonestown massacre. ah så bra. bra komplement.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0