Och förresten

Söndag. En som vanligt bra söndag. Känner mig stark efter gårdagens styrketräning. Gröten smakade lite bättre idag, och jag tog det riktigt lugnt på morgonen. Alla mina vänner var för bakis tror jag för frukostklubben. Vi får nog köra middagsklubben istället om det ska bli något. Jag tycker själv det känns segt att ta sig iväg på mornarna. Halva grejen med helgen är ju en seg och stressfri morgonstart.
Nu är jag iallafall påväg in till stan. Ska möta upp julia och gå i alla sportsbutiker jämföra innebandyklubbapriser samt se vilka shorts man trivs i bäst. Känns väldigt roligt. Jag hoppas att jag blir grym på innebandy. Är skitnervös inför det här. Men jag ska fan utmana mig själv. Skönt att julia hakade på. Två rookiesar istället.
Tänkt på det där ännu mer om att hänga m folk som ger en energi istället för att ta. Och jag ska verkligen verkligen fokusera mer på det. Bara vara med folk som inte ifrågasätter att ja skiter i fest för min hälsans skull ett tag. Om någon ser mig som tråkig behöver vi inte hänga. En vänskap ska vara starkare än olika livsstilar.
Nu vill jag verkligen satsa på en balans i mitt liv med sund kost, kul träning, umgänge för att skratta och må bra, samt styra upp planering typ. Känns som att jag är på jäkligt rätt väg.
Och jag blir så glad av alla vänner som uppmuntrar mig som hjälper mig må bra, stöttar mig och som hänger med mig ibland på helgerna ändå. Puss!
Såhär fin är förresten min morgongröt haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0