Och justja

Btw. Jag ser i efterhand att jag ofta råkat skriva ett stavfel av bara farten eller böjt ord fel. Kanske skrivit fel ordning och dylikt. Men det är ingenting jag kan ändra från min iphone och eftersom det enda internet jag har numera är telefonens så får jag se lite extra dum ut. Men skitsamma. Fick min fina gamla spicegirlskopp av mamma för någon dag sen. Ni vet säkert redan hur det ser ut här, det är jag och koppen i ett par varma tofflor i mitt kök med en morgonspellista (där nina simone) självklart ingår. Dricker kaffe och tittar ut mot solen har en oplanerad dag framför mig. De dagarna är de allra bästa. En macka och omelett. Godmorgon söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0