Urban

Vill jämt och ständigt börja mina inlägg med ordet: livet. Bara så.
Ah. Är chockad över hur lätt allt känns fast det är så kallt ute, jag precis blev luspank efter bokning av köpenhamnresa och middag på urban deli.
Kanske är det för att jag är på rätt väg mot min balans. Jaja ska inte snurra in mig på det.
Köpte mitt första rosa block idag. Ville väl utmana mig själv med att ha någonting rosa eller jag vet inte dessutom från ordning och reda för att det var rea - så nu har jag en träningsdagbok och ja egentligen min stolta bok för mig och bara mig fylld av mål, gjorda pass, känslor innan och efter träning och så vidare. Bästa investeringen. Jag behöver skriva ner. Överbelastar mitt huvud annars. Glömmer bort hur mycket ja har svettats annars. Klarar inte rutiner annars. Så det blir en utmärkt lösning.
Och innebandyn helvete vad svårt och utmanande men nu kör vi. Ett gott skratt över att jag och julia åt middag typ 40min innan och nästan grät över hur mycket håll vi nästan skulle få när vi skulle springa runt på innebandyn i två timmar haha.
Längtar tills allt blir ännu ljusare. Vart så nöjd idag på min dagliga prommis från karlaplan till skanstull när jag slutade fyra och det var ljust ute. Tänk vad sånt gör för en. Mötte upp fanny och käkade så gott så gott ba umgicks och pratade och planerade. Hade det allmänt jävla gött. Saknade indien tillsammans. Sen hem lite rödvinsberusad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0