måndag

sitter hemma å äter rotfrukter m linsgryta, om 14åriga jasmin hade sett mig nu hade hon nog kräkts för hur kan man äta annat än snabbmakaroner? haha sorgligt men jag 14år hade nog också varit glad för innerst inne har jag alltid velat klara av att äta allting och inte vara kräsen men trodde ärligt att den dagen aldrig skulle komma.
min kuckelimuck medicin från hälsokosten är slut nu också bra hoppas hosta och snor följer med. för idag har jag köpt nya träningsskor som jag vill använda imorgon. om mitt skavsår iofs inte säger ifrån för mycket?? vad gör man? har ett stort skavsår som följd av mina prommisar. men vill inte sluta gå. har donerat en hudsalva för min ynkliga fot och massa omtanke samt mina bekvämaste skor.
en kul grej myriam tvingade mig till var köpstopp åtminstone en månad framöver och det ska jag definitivt klara (fick dispans för träningsskorna eftersom det var ett planerat och viktigt köp). det hela känns nästan lite spännande.
med risk för att det hela låter för mycket nu men en fråga det är nämligen så att jag slutat helt med socker på obestämd framtid frågan är - klarar man ett år? är det alltför hårt? eller borde alla bara pröva det någongång? har beställt en bok som heter sockerbomben och ska läsa på.
en rolig sak som jag är nervös inför är att jag ska börja träna med en personlig tränare. huh. otroligt nervöst men samtidigt skitvärt och kul. har tagit tag i nästan allt jag velat sen jag kom hem från indien, det är grymt hur mycket fokus man kan hitta på en månad.
ännu en grej - tänkte jogga vårruset mest som en rolig grej är några på? vill helst få ihop sex personer. jag tror fanny, tone och mira är dem som hittills vill.
ok sorry för hurtbulle overload. men jag mår iallafall bra av det. haha. hoppas alla har det kalas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0