run the world

Jag är så grymt jävla bra!
Så ville bara få de sagt. Du också om någon råkar läsa det. Du är också så himla himla bra.
Filar på min ansökning samt cv... Ser förändringarna i mitt liv ba avlösa varandra framöver MEN är också jävligt duktig på att stanna upp njuta av nuet gilla snön gillar lördagar göra otippade grejen vrida livet till den riktningen jag vill känna efter läsa böcker och bara vara.
Läser sockerbomben just nu. Rekommenderar. Kanske lite fantatiskt men herre-gud. Det är ändp helt sjukt vad man har stoppat i sig och unnat sig ofta för att det är normen, något som inte tillför kroppen bra saker.
Sedan jag lagt om min kost till att äta 5ggr per dag - mkt protein, stor frukost, vardagsmotion, långsamma kolhydrater, mest bra fett, tugga långsamt, lagom portioner, och för tillfället inge alkohol. På det sluta röka. Alltså. Jag har aldrig känt mig såhär klok, stabil, lugn, pigg, jämn i humöret hela dagen och framförallt mätt. Jag är förvånad över vilka förändringar man kan göra och märka?
Socker har bara skapat obalans hos mig.
Men vem vet.
Och det är klart man ska unna sig. Om man kan det på en sund och lagom nivå. Dit ska jag komma. :)))) sooner or later..
Typ.
Idag- gymmet och sedan parmiddag plus mig dårå. Älskar lördagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0