<3

ett par ben efter 10mil cykling. vilavilavila.
alltså jag blir så otroligt rörd och chockad över att två av mina bästa vänner helt plötsligt säger att de inspireras av mig?! va kan man det, av att jag var modig som vågade något nytt och som tydligen inspirerar till att skippa kollektivtrafik. KOOOOOOOLT.
hamnade av någon anledning på nyhetsmorgon och fattar att jag har minst en diagnos. dem kallar dem för highly sensitive personality. känns mycket jag. hela jävla känslospektrat genomgår man varje dag. man känner mycket och väldigt svängigt. tröttsamt ibland, men mest har jag ändå toppar tackolov - tills jag får en livskris. men den kommer när det kommer.

är ju rätt så grym på att leva i nuet. TYP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0