Frosty

Hej. Man blir lätt beroende av yoga. Av att söka nya jobb. Av att deppa över att ingen hör av sig men försöka på nytt igen.
Är beroende av det mesta faktiskt. Men mest mins vänner. Tänkte på det - hade en extremt dålig dag igår på alla sätt, jobbet gick uselt jag kände mig otillräcklig hade liten beef med en gubbe och innebandy gick dåligt och livet var bara åt helvete litegrann.
Men så kunde jag ventilera mig så fint och fick peppningssms tillbaka. Då kändes allt miljoner ggr bättre. Älskar också när man kan ringa vänner i panik över hårddiskar, de pratar lugnt till en och vet lite mer delar med sig och så är allt lugnt. Tips från människor är det bästa som finns. Jag hatar att googla känns mycket roligare med verklighet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0