Hur jag hanterar dagens jävla mående?

Försöker nästan gråta men det går inte letar arga artister att lyssna på men hittar bara broder daniel i min telefon. Slungas tillbaka till tonårsmisär, har egentligen tur men för många verklighetscheckar på sistone. Jag orkar inte att jag fick en chock igår- att jag idag slösar för mycket pengar på en rostig cykel för att jag inte vågar säga nej för att jag allt bara just precis nu. Ska gå på kickboxning idag för första gången på fight club stockholm. jag går själv och det känns sådär men jag längtar efter att få slå ut lite känslor mv man, 46år.
Jaja. Mantrar i mitt huvud: det måste vara jobbigt ibland för att bliriktigt bra. Men kan inte hjälpa att idag känner jag mig rätt värdelös, korkad och bara allmänt naiv. Skit också. Hur fan hanterar man känslor.
Livets jävla gåtor.
Jag kisar mot efter sommaren - just nu känns tillochmed sommaren som ett skämt TROR jag att jag är kapabel till att få ett nytt bra jobb och att jag kan spara pengar? Det är ju ett skämt. Jag håller inte hårt i en enda krona. Bjuder till höger och vänster spenderar på saker jag inte investerar i och bara bajs. Har noll förståelse för mig själv just nu. Klipper av mig själv och placerar mig själv i någon harmonisk muminbok utan måsten. Jatack.
Hundratusentalskramar och förlåt för den här knäppa emotexten får låsa in mig i helgen och andas långsamt. Titta på film. Få lite perspektiv. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0