Livet i rätt riktning

Mars
Vår
Hemma från afrodansen. Riktigt värt dag idag. Lyssnar på adele. Saker som jag kommer sakna när jag flyttar: att alla förstår en, mina älskade vänner som alltid backar upp en (tur att felicia flyttar med), min trygga fina lägenhet där jag bjudit på otaliga middagar , haft de bästa diskussionerna gråtit så högt jag bara kan fått skratta ikapp, vilat, spelat musik precis så jag vill, jag har tagit långa bad, städat, och så vidare. Ska njuta av det in i det sista.
Kommer sakna svensk sommar, finncrisp, min mamma, att veta hur allt fungerar och allt. Haha. Ska njuta nu till fullo för det är ju ändå bara mars... Så få se nu mars, april, maj, juni, juli, augusti. Ok. Det är chill. Massor av födelsedagar att fira, kramar att kramas, träningar att svettas osv.

Feliciajasmin.tumblr.com
Det här inlägget kanske hade passat mer där. Ska skriva typ samma där hehe. Alla tankar kring det här måste få finnas med! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0